Gå til indhold

Gåtur fra Frederiksberg til Valby

Torsdag 6. august

Vi mødes på Fasanvej metrostation kl. 11 og går til Frederiksberg Have, hvor vi kan kigge ind til elefanterne i Zoo. Derefter går vi videre ad Søndermarken til Carlsberg, hvor vi finder et sted at spise vores madpakker.

Til slut går vi til Valby og får kaffe og kage på cafeen ved Valby station. Dagen slutter kl. 16 og turen er på ca. 5 km.

Døvblinde betaler 30 kr. og DøvBlinde Danmark betaler transport samt kaffe og kage for ledsager.

Sidste frist for tilmelding er 4. august til Ella:
ellaella@mail.tele.dk
SMS 29 16 95 11

Masser af arrangementer

DøvBlinde Danmark holder løbende kurser, temadage og udflugter for medlemmer. Der er noget for enhver smag - og der tages hensyn.